WIE

Domdom levert al jaren vele soorten zinloze informatie. Maar wel van een kwaliteit waar wij uniek in zijn sinds onze oprichting in 1980. Wij bestaan inmiddels dan ook al bijna 45 jaar. En hoewel dat verder niets zegt over onze kwaliteit zouden wij niet meer bestaan als ons produkt van inferieure kwaliteit zou zijn.

Wij kennen slechts tevreden klanten omdat wij altijd duidelijke afspraken maken.

Er wordt wel eens gezegd dat de klant koning is. Dat vinden wij nonsens. Een klant is een klant en meer niet. De klant wil iets en daar wordt gewoon voor betaald. Als wij de klant niet kunnen helpen dan wordt er ook niets betaald of wordt het betaalde terug gegeven. Gewoon een kwestie van fatsoen.

Anthon Hoeve is de oprichter van DomDom en hij is er nog steeds niet goed weg te denken en Klazina van Maastrigt is hier ook al 35 jaar onvermoeibaar aanwezig.

Voor de rest werken wij met ‘vrije’ medewerkers die gespecialiseerd zijn op gebieden waarvan wij in het verleden ook wel eens vreemd hebben opgekeken. Onze ‘vrije’ medewerkers hebben geen persoonlijk kontakt met de klant. Wij noemen onze medewerkers vrij omdat zij, net als wij, vrij zijn in het wel of niet willen samenwerken. Als het iemand niet bevalt dan nemen we gewoon afscheid van elkaar. Het gaat bij ons om de maximale vrijheid voor alle partijen.

Zo hebben wij o.a. ‘zwartkijkers’, ‘hielenlikkers’, ‘mooipraters’, ‘zeurzakken’, ‘ruziezoekers’, ‘klootviolen’, ‘vechtjassen’ en nog wat andere specialisten.

Vele prijzen konden wij winnen – nooit hebben wij meegedaan aan die onzin waarbij het slechts de bedoeling van de deelnemers is ‘een veer in de eigen kont te steken’. De klant krijgt bij ons altijd de eer.

Kwaliteit maakt uiteindelijk haar eigen glans – daarom blijven wij gewoon in de schaduw van het kunstlicht staan en verstrekken vanuit deze positie de nutteloze informatie aan onze klanten die meestal wel graag in de schijnwerpers staan.

Onze leuterkoek is vaak de sleutel geweest tot het sukses van anderen. En dat vinden wij prima zo. Wij hebben begrip voor het feit dat mensen met bepaalde tekortkomingen veelal meer behoefte hebben de aandacht op zich te vestigen. Zij kunnen blijkbaar gemakkelijker de schijnheiligheid ophouden iets te zeggen te hebben. En omdat de meeste mensen niet graag de naakte waarheid willen zien zal dit van blijvende aard zijn.